expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 12 februari 2013

Sicken bortskämd snorunge!

Happ, då var det bestämt att jag ska få en helt ny dator, byggd från grunden. Utan någon som helst ansträngning från min sida (japp, så bortskämd är jag).

Skämt åsido, jag får faktiskt betala för den själv. Allt som allt kommer alla delar gå på strax under femtusen. Och enligt Jay's pappa (han som ska bygga eländet åt mig) kommer den sen vara tillräckligt bra för att klara Sims 3 på nästan högsta grafikinställningarna på ALLT.

Jag som inte ens fixar de lägsta på Sims 2.

Men det känns toppen iaf! Nu får vi peppa som fan och med tårfyllda ögon skiljas från lite sparpengar, så kan tårarna av lycka börja falla istället.

Fast som vanligt blir jag pessimistisk när det gäller datorer och tänker såklart:

NÅNTING KOMMER ATT GÅ HELT OCH HELVETE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!