expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 17 februari 2013

Poängen med att vara vuxen...

...är ju självklart det enkla faktum att man får faktiskt göra som man själv vill.

Och visst, oftast innebär det ett mycket ansvarsfullt liv utan avvikelser i det man normalt kräver av en vuxen person, såsom att äta ordentligt (typ), få ordentligt med sömn (typ), samt ta hand om sig själv på övriga sätt (typ typ typ).

Men nog fan är det tillåtet att återuppleva sann nostalgi i form av "Lion King" på sega klockan tolv på kvällen när det egentligen är tänkt att man ska sova för att man ska kliva upp lite tidigare än vanligt?

Klart det är!

(det roligaste är att jag nötte spelet så förbannat mycket när jag var liten, att jag fortfarande är väldigt badass idag, ungefär tio år senare ^^)

(ännu roligare är att jag faktiskt är förbannat duktig på ett spel som inte Jay var fullt lika duktig på, yey!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!