expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 12 februari 2013

Något av en besvikelse

Efter att ha stått ut med Jay's tjat om Dota 2 i flera månader så bestämde vi oss (läs; han bestämde men jag protesterade inte precis då jag själv har varit ganska nyfiken) att installera Dota 2 på min dator.

Bara för att inse att det laggar jävligt mycket stryk även med de lägsta grafikinställningarna.

WoW flyter ju på helt okej när jag inte befinner mig i Trade District i Stormwind, men å andra sidan är det spelet ändå jävligt gammalt nu. Dota befinner sig fortfarande i beta*-stadiet.

*beta =
A beta version of a program, game etc... is an unfinished version released to either the public a select few or whoever signs up to beta test it for bugs or glitches. A common mistake people make when talking about for exampl 'Msn beta' is they say 'better' instead of beta.
(Hoppas ni blev en smula klokare av detta, man bör känna till betydelsen av detta ord om man ska hänga med något sånär i min blogg... fast jag spelar ju aldrig beta-versioner...dålig dålig nörd...fuck that)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!