expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 7 januari 2014

Dåliga rutiner

Nu började det vara dags att bete sig en aning mognare igen och vända tillbaka dygnet till en någorlunda normal rytm. Under hela lovet har den istället varit helt om bakfoten, där jag har somnat mellan 2 och 3 och gått upp där kring elva-tolv. Något som inte fungerar så bra när man har en skola som kräver att man är på plats klockan nio på morgonen.

Tanken var att jag skulle ha gjort ett försök igår, men då fastnade jag med en gammal fanfic som jag inte har skrivit klart och satt med fingrarna frenetiskt klapprande mot tangentbordet till klockan halv fyra. Sannerligen inte en lyckad start på den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!