expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 3 januari 2014

Frustrerad förvirring

Skolan börjar om fyra dagar, efter då nästan tre veckors lov. Jag har gjort ett och annat besök på skolan och träffat någon enstaka elev som säger att det ska bli skönt att börja igen.

Själv känns det knappt som att jag har hunnit med att vara ledig. Vilket är ganska ironisk då jag inte har jobbat en enda gång under lovet, medan Jay har jobbat närapå 3-4 pass i veckan.

Jag vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen det här lovet. Jag har sovit dåligt men länge, jag har spelat många olika slags spel (samt varit jäkligt sugen på många spel), besökt Jay's familj två-tre gånger, hängt med en sväng till Ikea (och lyckades tajma in den mest folkfyllda dag någonsin, isch!) samt även lagat en och annan roligare maträtt (mee krob lagade jag häromdagen, det var rätt spännande).

Ändå känns det inte som att jag vare sig har vilat upp mig eller uppnått något. Jag känner mig bara frustrerad och stressad över allt jag vill göra. Isch...

Nåja, Härskarringen trilogin ska i alla fall fortsättas och bli klar innan lovet är slut. De två tornen stundar ikväll, yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!