expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 14 januari 2014

Livsnödvändig gadget

Livsnödvändig om man är en gamer i alla fall.

En av mina julklappar var en femhundring, och den tänkte jag skulle gå till någonting riktigt roligt.

Så idag köpte jag den där roliga saken, ett gaming-headset från Teknikmagasinet:

Turtlebeach Earforce Z11
Jag har hunnit testa det litegrann när jag ringde Jay på skype, men jar har också testat lite musik och lite spel. Måste säga att det är fantastiskt ljud i dem, och enligt Jay lät min röst mycket mjukare ich bättre i den här mikrofonen, så det är definitivt en uppgradering! Nu känner jag mig verkligen som en gamer.

Gamer-girl 4-evah!
Ska jag bara kosta på mig en bättre webcam också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!