expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 26 januari 2014

Slö och slappt

Just nu känner jag verkligen inte för att göra något annat än att spela WoW.

Japp, jag fyllde på min tid nu i torsdags men hade inte tid att spela förrän igår. Och vad händer?

I sedvanlig ordning fastnar jag i fyra timmar...

Jag vet, det är lite sjukt. Men WoW är liksom lite för tacksamt att spela länge, jag förstår verkligen folk som är tacksamma över att de aldrig hamnade i just det träsket.

Min Nightelf Hunter
Nå, jag tog itu med min stackars Troll Shaman igår som i början av mitt spelande bara fick en färdig design och inget mer (jag har överhuvudtaget inte rört henne på åtminstone 2-3 år). Starten blev ju bra, jag lyckades levla henne till level 10 under tre timmar. Jag vet inte hur andra spelar WoW, men jag läser faktiskt ALLA uppdrag och låtsas att jag faktiskt är en del av världen, vilket gör det till väldigt mycket rollspel egentligen. Visst är det kul att levla och hitta saker och platser att utforska, men jag tror att spelupplevelsen för min del skulle bli ganska platt och enformig om jag inte hade det där rollspelet i bakhuvudet.

Nåja, mot sömnlösa nätter av levlande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!