expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 26 januari 2014

Dress to... impress?

Jag kan inte påstå att jag är ytlig. Jag klär mig som jag själv vill utan hänsyn till andra, jag sminkar mig som jag känner för och jag bryr mig om håret för min egen skull.

(Med det sagt så nej, jag tar inte illa vid mig om någon inte uppskattar min yta, och nej, jag vill heller inte ha bekräftelse på att ytan är fin, det sistnämnda gör mig ärligt talat förbannad)

Så om jag ska försöka tänka på hur andra ser mig så kan jag tänka mig att de tycker jag är en aningens översminkad och stylad för att "bara" sitta och spela spel:

Fast här spelar jag inte WoW, utan på Surgeon Simulator 2013
(därav också det något spända ansiktsuttrycket om ni har sett Pewd spela det)

Äh, jag säger slemmig torsk i en brödrost och JAG GÖR SOM JAG VILL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!