expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 17 augusti 2014

Aaaaaaaaand I'm back!

Med tanke på hur varmt det har varit, inte bara ute men även inomhus (närmare 30 grader med luft som inte vill cirkuleras eller påverkas av korsdrag blir ganska outhärdligt i längden), och med tanke på att jag har jobbat heltid ovanpå denna omänskliga värme, så tog jag ett beslut att inte blogga alls. Att sitta vid datorn har inte varit något nöje direkt, och när jag väl har gjort det så har det främst varit för att investera tid i en framtidsplan som jag har (mer om det senare när det är klart!).

Men nu börjar temperaturen sjunka till grader som man står ut med, och mitt sommarjobb är helt klart, och nu har jag dessutom kommit över en vecka av ryggont, så nu sitter jag här med nya krafter redo att blogga igen! Förvänta er lite inläggsbombning, min sommar har varit toppen i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!