expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 19 augusti 2014

Ett paket med definitv scrapbooking-stil

Mor min hade ju mage att fylla år förra veckan, då fick hon ett mycket spännande te av mig. Det slog jag in i ett såhär fint paket:



Själva boxen kommer från ett kit med färdiga presentaskar och övrigt material är antingen från andra kit, hobbybutiker eller bara rätt och slätt hittat. Jag har inte så noga koll, då jag inte har scrapbooking som hobby men under åren har lyckats samla på mig lite scrapbook-saker av olika slag.

Scrapbooking må vara något som blir riktigt fint med enkla medel, men det är väl just det, eftersom att det är så enkelt att skapa något fint så känns det inte så givande att syssla med?

Eller så får jag ge mig själv en superutmaning: Skapa ett scrapbookalbum av min och Jay's första semester ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!