expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 22 januari 2015

Dagens morgonfikaplugg

Godmorgon alla trötta människor! Om ni är som jag och inte vaknar helt de första fyra timmarna efter uppstigning så är mitt tips att ta det hyfsat lugnt.
Jag tar det lugnt med mikrobiologi och en chai latte (ooh, så pretentiös jag kan vara då!) till min vaniljmuffins. Plugg behöver inte vara tungt om det dels är roligt, dels inte hetsas igenom. Bara lugna andetag, inte bli onödigt sur på sig själv när tankarna vandrar iväg och njuta av varenda klunk latte. Seriöst, är det bara jag som äter/dricker/va-tusan-är-det-rätta-ordet upp mjölkskummet?

2 kommentarer:

  1. Åhhhh chailatte är min favorit :) jättegott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har köpt så många chailattes i kafeterian att de i kassan numera frågar om jag ska ha något till min chailatte. Tror det har gåt för långt då ;)

      Radera

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!