expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 17 januari 2015

Hej mitt vinterland!

Nu är jag här!

Jag har inte gått och blivit proffsfotograf bara för att jag numera har en systemkamera men jag älskar definitivt att leka med den. Och ju mer jag leker, desto mer lär jag mig. Och jag är ju defintivt bättre än far min som tog den här fantastiska bilden på mig och min systerdotter på julafton:

Naaw, så söta vi är tillsammans!
Tidigare i veckan tog jag mig ut på vinterpromenad efter skolan medan det fortfarande var behagligt ljust ute (och härliga minusgrader framförallt!) och lekte runt lite med inställningar och fokus.





Kanske nördigt, men jag fick världens Ferngully-vibbar av den här synen

Frostbiten selfie

Det blev en väldigt trevlig promenad, på min ära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!