expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 20 september 2012

Känner ni igen er?

Man har egentligen ingenting planerat framför datorn men av gammal vana startar man den ändå. Surfar ut på nätet och gör följande: 

♫ Man loggar in på sin gmail, ser att ingen alls har skrivit till en, inte ens om reklam

♫ Man loggar in på sin andra mail, den som oftast blir spammad med en sjuhelsikes massa skräpmail, men inte ens där finns något

♫ Så man fortsätter lite desperat in på bloglovin, bara för att se att ingen har skrivit något alls, trots att jag följer sisådär 45 bloggar (hur är det möjliogt?!?!?)

♫ Irriterad loggar jag in på mitt DArt-konto för att se om någon har uppdaterat där, men icke! 

♫ Uttråkad knackar man lite med fingrarna  mot skrivbordsytan, och funderar över vad tusan man ska göra nu

♫ Undrar om jag har fått något mail nudå?

♫ Häpp, på min andra mail då?

♫ Inte det, men har något bloggat då? 

♫ Nähä, har någon uppdaterat på DArt då?

♫ Halleluja, EN bild, som inte ens var bra... 

Åh, va irriterande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!