expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 24 september 2012

Röda kinder, redan?

Har spenderat fyra och en halv timme ute i kylan för att jobba, det var inte så vidare kul precis. Mina kinder bär den roliga rodnaden som alltid uppkommer när man kommer in i värmen igen och som är tämligen omöjlig att skaka av sig.Men pengar är pengar, så här ska inte gnällas! Dessutom är det ganska trevligt med kyla som biter sig tag i kinderna, även om det är klart allra mysigast på vintern. 

Dock så får den norrländska glädjespridaren sjå sig lite till. Jag har fått världens stick-mani och har åtminstone 7 projekt som måste bli klara till i vinter. Jag och accessoarer går ganska bra hand i hand när jag har fått göra dem själva. Som exempel kan jag ju nämna att jag aldrig köper smycken, men däremot tillverkar ett och annat armband när andan faller på eller om jag hittar trevliga pärlor som passar. 

Ska bli duktigare på ta bilder bara kameran blir lagad, då jag ju faktiskt har lite fina färdiga saker att visa upp. När det händer vet jag dock inte, jag vet som inte riktigt vart jag ska gå för att få kameran lagad ^_^;;;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!