expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

fredag 14 september 2012

Vet ni vad jag avskyr?

När man hamnar i en diskussion med någon som uppenbarligen vet mycket mindre än du i frågan men likväl lyckas vara så förbannat envisa och spela så väl på din osäkerhet kring ämnet att du ger med dig. Bara för att upptäcka i efterhand att du faktiskt hade rätt. 

Min brorsa och jag hade följande konversation för ett tag sedan: 

- "Testade Aliens: Colonial Marines tidigare och det verkade så jäkla kul! Ska fan köpa det bara jag får pengar! (Min brorsa)
- "Men det har ju inte släppts än, så hur kan du ha testat det?" (Jag, tämligen säker på min sak)
- "Det har det visst det! Laddade ner en demo bara för någon vecka sen!" (Brorsan, bergsäker på sin sak)
- "Nääe, skulle det inte släppas nästa år?" (Jag, tämligen osäker på om jag faktiskt har läst något om spelet)
- "Nääe, det har blivit släppt!" (Brorsan är ännu mer säker på sin sak)
- "Jaha, jag kanske missuppfattade något eller blandade ihop det med något annat... (Jag, ännu mer osäker)

Kommer hem och kollar upp saker på IGN.

Aliens: Colonial Marines släpps den 12 Februari nästa år. 

Va i h-vete?!?!?!

1 kommentar:

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!