expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 30 september 2012

Världens bästa skola eller vad?

Jag skulle kunna skryta länge om min underbara skola, hur bra den uppmuntrar och sporrar den egna kreativiteten istället för att döda den vilket var fallet på gymnasiet, men det är inte särskilt snällt av mig. 

Vad jag däremot kan skryta om är den fantastiska tillgången till skolan. 

Först och främst bor jag knappt hundra meter från skolan, så att att ta sig dig tar ungefär två minuter. 

För det andra så har jag en egen nyckel till lokalerna och kan därför ta mig in precis när jag vill. 

Så nu eftersom jag har längtat mig fördärvad hela veckan efter att få hålla på med oljefärg igen så ska jag erövra skolan medan Jay repar. Så jävla underbart! Kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!