expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 18 september 2012

Sabla spel att vara så indragande

Här lovar jag att vara duktig och uppdatera lite mer men om vi bortser från inlägget innan så blev det tyst likt förbannat. Men denna gång berodde det faktiskt på WoW. 

Efter närapå 17 månaders uppehåll så finner jag mig själv spelandes igen, mycket glad i hågen efter det har skett så otroligt många förbättringar av spelet som gör att det dels är lite enklare (eller snarare mer lättförstått) att levla sin karaktär, vilket leder till att det dels blir roligare. Särskilt som världen har förändrats helt sedan Cataclysm-expansionen, men det var ganska gamla nyheter va?

Nåja. Jag och Jay började spela på våra druider, som i skrivandets stund nyligen uppnått level 33. Inte alltför imponerande men det kan vi strunta i.

Så tar Jay en temporär paus för att spela Guild Wars 2 (vilket gör mig skitsur för jag vill också spela det!!), vilket ger mig lite tid att kolla mina andra karaktärer, särskilt min Hunter som ju inte var placerad på det bästa av ställen när jag slutade spela senast (Auberdine).

Helvete, vad saker hade hänt! 

Nog för att jag visste att det var ett av områdena som skulle drabbas hårdast, men att det skulle bli så svårt att orientera sig hade jag ingen aning om! Dessutom lämnade jag henne vid level 11, vilket inte alls är märkvärdigt. Hon har ju liksom... Ingenting alls. Inga roliga talanger, inga glyfer och verkligen inga bra grejer. Dock hittar jag inget bättre för hennes level just nu, vilket gör mig frustrerad och börjar levla som en och annan idiot. 

Och fastnar totalt... 

Suck... 

Sabla spel att vara så förbannat roligt jämt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!