expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 18 december 2012

En avstickare

Jag vet att jag lovade Halo 3 härnäst men jag har lite problem med det så jag återkommer. Det är inte glömt!

Men däremot kanske ni minns det här inlägget om den nya turtle-serien och vad jag sa om introt?

Jag skäms så fruktansvärt över vad jag skrev där.

För om sanningen ska fram så anser jag nu att det är det näst snyggaste introt genom tmnt-tiderna.

Hur kunde jag säga vedervärdigt? Hur kunde jag påstå att det inte var bra gjort? Så otroligt mycket skitsnack!

Vad introt gör som är så himla fantastiskt är just en otroligt välgjord parafras på gamla intron, med betoning på det första men det finns lite inspiration från andra också. Och rappen har jag börjat gilla skarpt.

Det enda som jag inte har kommit helt överens med är frasen:

"So extreme, out the sewers like lazer beams..."

Oh gawd...

Men annars, helt fantastiskt! Var vänlig ignorera mina tidigare omogna åsikter om saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!