expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 15 december 2012

Följa strömmen är awesome!

Som alla vet är jag vanligtvis ALLTID efter vad gäller populärkulturella saker.

Jag var sist med att läsa Harry Potter-böckerna, jag började ta dem på allvar först vid femte boken.

Jag såg, tyvärr, Sagan om Ringen filmen innan jag hade läst böckerna.

Hungerspelen behöver vi kanske inte ta upp igen.

För att inte tala om hela ninja turtle-serien från 2003 (2k3) som jag såg först två år efter att hela serien var avlutad.

Så att nu få uppleva den nya tmnt-serien i samma takt som alla andra med allt vad det innebär (dvs en jävla massa fanfiction-läsande parallellt med sitt tittande :D ) är för en gång skull riktigt AWESOME!!!

That's what makes me awesome!
Nu tänker jag återgå till det! Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!