expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 3 december 2012

Fy fan för min dator asså!

Ett bra exempel på hur min dator kan bråka med mig är när det blir dags att uppgradera WoW och ladda ner den senaste patchen, 5.1

Jay's högsta nedladdningshastighet kommer upp i nästan 10 MB/s eller håller sig på en konstant nivå precis under, vilket gör att spelfilerna på runt 600 MB kommer ner ganska snabbt.

Min högsta hastighet kommer upp i 1,65 MB/s men ligger allt som oftast på 650 kb/s, vilket istället gör att det tar irriterande lång tid. Att själva WoW Launcher är segt med att komma igång gör mig ännu mer irriterad.

Fy fan va orättvisst!

Sen sitter Jay och undrar varför.

För att jag hatar min dator och min dator hatar mig.

Så enkelt är det!!

Randy Glasbergen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!