expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 20 oktober 2012

Bur!

Mitt i allt tråkigt så kan jag ändå berätta det här, för det var på tok för roligt!

Vid ett tidigare tillfälle i WoW har jag tagit mig in i ett tält i Wildheart Point i Felwood för att "sova" (karaktärerna sover ju inte men det ser gulligt ut, och dessutom levlar Jay mycket mycket snabbare än mig på grund av sin &%#"!@ herbalism sååå... det är helt enkelt vår lösning, jag vilar så att jag levlar lite fortare så att vi ligger på ungefär samma level... yadda yadda yadda)... då en orc också lägger sig i tältet för att sova. Ser minst sagt skumt ut, men småskrattade ändå. Funderar mer på vad en orc gör i Felwood men okej, vad vet jag? Området är säkert ett neutralt sådant.

Nu när jag loggar in betydligt senare (okej, kanske en vecka, dvs ca tre-fyra speltillfällen senare) så möts jag av samma orc som loggar in samtidigt, på samma ställe som jag. Och han kände igen mig. Jag vet inte vad man ska kalla det, men det var roligt som fan! 

Sen vinkade han åt mig. Okeeeej... hej på dig!
Vänta ett tag...

Låg vi MED varandra?!?!?!?!?

En sekund senare skickar orcen en flört (jag visserligen inte förstår ett skit av eftersom orcher är horde och jag spelade med Kahvi min nightelf som är alliance) och då kändes det riktigt snuskigt! 

Jag menar, vi vet ju alla vad som hände i Elfquest

Fast vänta, det var ett troll och en alv... Inte riktigt samma sak alltså... 

Och sen finns det folk som vill påskina att jag inte alls är nörd! Va fan?!

BTW, om ni kan lista ut vad titeln anspelar på så får ni ett diplom av mig ^_~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!