expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 21 oktober 2012

Nu är jag ju nästan frisk!

Trodde jag i alla fall. Om kvällarna täpper min näsa till av ingen anledning alls och får mig att toksnyfta, helt oförmögen att kunna snyta mig. Tack för det! 

Över till andra, trevligare, saker. 

Snart är det dags för Halloween! Idag var jag på strålande humör och pyntade lägenheten för kung och fosterland (inte så bokstavligt, jag är vare sig rojalist eller nationalist) med underbart fina och mysiga resultat! Dock är det inte färdigt än, så inga bilder ännu. Men den som väntar på något gott...
Halloween-pynt får mig verkligen att bli en liten unge igen, och på ett mycket trevligt sätt!

För så är det ju. Jul i all ära med glitter, ljusstakar och mysig stämning, men Halloween har tamefan det finaste pyntet någonsin! Det finns en del som tycker att det är svårt det där med den mörka och lite skrämmande stämningen, men det är bara bullshit. Det är bara att slänga upp en massa spindlar och olika slags kryp, fladdermöss, råttor och möss, spindelväv, de obligatoriska dödskallarna samt en sjuhelsikes massa pumpor, så är saken biff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!