expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

måndag 1 oktober 2012

Hur man firar en tv-spelsfantast

Stort grattis till Jay som fyller hela 23 år idag! För att riktigt spexa till det hade jag gjort en lagom snygg Portal-tårta: 

Tårta utan spex, blev ganska sned ^^;;;;


Mums filibabba!
Well, I guess the cake is not a lie anymore...

Mäktig som fan dock, vare sig jag eller Jay orkade mer än en halv 16-delsbit (och tro mig när jag säger att Jay kan man lika gärna döpa om till Chocolate Monster, Cookie Monster's okända brorsa). 

Självklart fick han fina presenter också:


(Batman är jag själv lite sugen på, får se om jag hinner med att spela det i år)

Plus att middagen fick bestå av asiatisk buffé på Eastern Palace. Kan inte bli så mycket bättre. 

Grattis på födelsedagen älskling <3

2 kommentarer:

  1. MEN MIN PRESENT ÄR BÄTTRE ÄN ALLA DINA GÅNGER TUSEN!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får väl se ;P
      När kommer du hit för resten? Vi har alldeles för mycket tårta över, igen -.-;

      Radera

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!