expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 2 oktober 2012

Not this crap again!

Hatar hatar hatar den smygande känslan som kommer före en förkylning, och som kanske kulminerar i en riktig sådan med feber, snuva och värk överallt. Just nu känner jag av en knorrande smärta i halsen och en lätt snurrighet , men den kan lika gärna vara eftereffekter från skolan där någon kom på den geniala idén att jobba med starkt doftande lacknafta. Jag utförde någon slags kollaps i fackrummet (där alla elevers teckningsfack finns) på grund av yrseln som blev av den starka lukten, och en stackare i klassen fick hjälpa mig upp. Sicken dramaqueen jag är!

Enda skillnaden nu från alla dessa förkylningar i våras är att jag visst har tid att vara sjuk. Jag har bara ingen lust. Känns på tok för jobbigt. Då är jag mycket hellre på skolan och har det betydligt mer givande och extremt roligt istället än att ligga i soffan och dega med nåt tv-spel som det ju lär bli om jag nu trillar dit. Har ingen direkt lusta att spela just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!