expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 20 oktober 2012

Jävla Blizzard

En annan anledning att jag inte har bloggat förutom att jag har varit sjuk och på dåligt humör den här veckan, är också för att vårt internetabonnemang tog slut och vi var tvungna att skaffa en ny tjänst samt ny router, vilket alltid tar tid eftersom Jay vill få hjälp av far sin som kan mer om sånt där än vad någon av oss kommer ens i närheten av. 

I samma veva som vi fick igång vårt nya internet så bestämde sig Blizzard att både jag och Jay höll på med något fuffens och låste därför båda våra WoW-konton. För Jay var det extra irriterande, då han har fåt sitt konto låst åtminstone 4-5 gånger redan av olika anledningar, men för mig var det bara en smäll på käften. Jag hade verkligen världens bästa lösenord till mitt konto och hade ingte alls lust att byta det. 

Nåväl, tänker uppgradera mitt lösenord på Battlenet men vad so händer är att jag först inte kommer ihåg mitt lösenord dit, och när jag sedan ska byta lösenord även där genom att verifiera mitt konto så vill den påstå att vare mitt förnamn eller mailadress stämmer överens. Hur i helvete kunde det bli fel? 
Inte nog med det, jag fick dessutom för många inloggningsförsök och måste nu kontakta support via telefon för att få det fixat. Vilket innebär minst en timme i telefonkö samt att försöka förklara problemet på engelska. 

Fy fan säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!