expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

söndag 20 april 2014

En nostalgitripp bland barndomsminnenas musik

Den här brukar dyka upp i mitt huvud emellanåt, förslagsvis när jag påminns om Skansen i antingen tanken eller i samtal med andra. Lagom söt och otroligt catchy!

video

Däremot har jag lite svårt att förstå texten, schimpanser har ju ingen svans? Å andra sida, texten i barnvisor är kanske det sista som man ska börja analysera för djupt i jakt på logik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!