expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 21 oktober 2011

Bondförnuftet räcker gott för mig sa Evert

Även om kanske inte så många kanske har hört talas om det norrländska bandet Euskefeurat så måste jag bara få säga att jag är hemskt förtjust i personen Evert som de har nämnt i bland annat "Konjak och Nazister" och "Evert stod på lagårdsbacken". En arbetskamrat till mig sa att han ansåg Euskefeurat var bland de sämsta han hört, men han anser å andra sidan att Lady Gaga är helt okej att lyssna på så jag bryr mig inte ett dugg om hans åsikt. 

Tyvärr kan jag inte länka till dessa underbara låtar då de inte finns på nätet, så det enda jag kan säga är att om ni får chansen att lyssna på dem, så den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!