expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 25 oktober 2011

Felplanering

Jag som hade tänkt att kvällen skulle gå åt till mer spelande av Majora's Mask samt en hel del bloggande, och kanske till och med göra färdigt Jay's ritprojekt, men icke sa nicke!

Först kom brorsan på besök och uppehöll mig i nästan två timmar. Sen fick jag den fantastiska idén att jobba lite på min hemsida, så helt plötsligt satt jag med hundra referensbilder och gjorde en himla snygg bakgrund samt en enkelt header. Försökte på skiten att funka, men jag begriper inte hur jag kommer åt att ändra i koderna så jag fick det inte att fungera som det skulle. Morr!

Ska jobba lite snabbt på Jay's grej, sen skiter jag i det här och går och lägger mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!