expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 4 oktober 2011

IT gör mig vansinnig!

Jag är väl knappast den enda som hatar datorer, elektronik och allt vad det innebär. Sladdarna är bara i vägen, aldrig fungerar det som det är tänkt och ingen hjälp finns att få (och även om det finns så är det inte säkert att lösningen blir helt perfekt ändå).

Som nu ikväll när jag tänkte överraska Jay, genom att koppla in hans födelsedagspresent  från farsgubben hans, en WD TV live media player box som det är tänkt att vi ska koppla vår externa hårddisk till så att det äntligen blir någon rätsida på det där med att spela upp musik och annat i tv:n (för tillfället har vi kört antingen via Xbox:en eller dvd:spelaren, och ingen av dem fungerar korrekt dumt nog).
Och nu fungerar det som vi alltid har tänkt att det ska. 
Men nu när jag ska överföra filer till den externa hårddisken så säger den "Blä! Jag har inte tillräckligt med utrymme, din slyna!" vilket gör mig förbannad eftersom disken inte ens är en tiondel full. 


Så varför rynkar folk på näsan när jag säger att det är därför jag skulle vilja ha Donatello som pojkvän? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!