expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 13 oktober 2011

Tillökning

Jag märker att ganska många av mina jämnåriga bekanta och gamla kompisar numera nyligen skaffat barn. Och jag har ju redan tidigare nämnt min egen syster. Så nu tänker jag joina trenden. Inte med just en människobebis, men med en liten kattunge!

Japp, imorgon kommer vår nyaste familjemedlem, en svart kattunge hona som kommer att ha namnet Midna.

Har velat ha en svart kattunge hona med det namnet sen TP
Elva måndare gammal, så fortfarande en väldigt skruttig sak. Hennes huvuduppdrag (hoppas jag) kommer vara att råda bot på min andra katt Leo's dåliga matvanor samt hans urusla kondition. 
Längtar ihjäl mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!