expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 1 oktober 2011

Födelsedagsfirande!

Idag fyller Jay år och det ska vi fira! Hipp hipp hurra!

Så schemat för dagen har varit en massa bakande, i form av en devil's cake och en massa chokladpraliner. Praliner har jag gjort i några år nu och börjat få ordentlig kläm på det, men först igår köpte jag mig trevliga hjälpmedel som underlättar vid tillverkningen. Tidigare har man improviserat i knäckformar med tandpetare och sådana där plastsprutor man använder för att medicinera små barn (dom funkar till choklad också, men det känns en aning fel förstås).

Nu blev dom såhär fina :)

Min allra första Devil's Cake, inte så illa!
 Jag var dessutom snäll och städade hela lägenheten. Vanligtvis hjälps vi åt under gemensamma svordomar, men är det födelsedag kan man gott anstränga sig lite extra tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!