expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 22 oktober 2011

Kärlek för nördar

Det är bara att erkänna det; jag har en svaghet för nördar. Jag skyller på att jag har varit förälskad i Donatello från TMNT sen jag var tre, och att det skulle ha påverkat min smak för det manliga könet. Inte helt omöjligt. 

Därför finner jag det helt obegripligt att jag inte har försökt följa The Big Bang Theory tidigare, men å andra sidan är det kanske ingen överraskning när man tittar närmare på mina tv-vanor.

Nu äntligen är man duktig och tittar, och kan glatt konstatera att både Leonard och Sheldon är fantastiska karaktärer, precis som jag misstänkte. Jay hatar serien men jag tror det beror på att han tycker att Sheldon är på tok för jobbig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!