expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 7 oktober 2011

OoT is tha shit!

Lär spela klart OoT ikväll, har endast sista delen av andarnas tempel kvar innan det är dags för Le Grande Finale i Ganondorfs slott. 

Så gårdagens spelande gick ut på att göra färdigt allt som inte blivit gjort, såsom de sista hjärtbitarna, uppgradera alla vapen, hitta alla Big Poes och få alla flaskor, etc.

Jay hade erbjudit sig att hjälpa mig med spökena då jag inte är en mästare på bågskytte, men han slapp, för jag fixade alla själv! *skryt skryt*


Det lustigaste är att alla guider som jag kollade upp sa samma sak om ett mycket specifikt spöke (det spöke du hittar vid ingången till Kakariko Village precis under klippan), det skulle vara det utan tvekan svåraste spöket att fånga. 

Bullshit, så svårt var det inte! Däremot var jag riktigt dum när jag först hittade det; Jag råkade trycka på fel knapp så att Link drack spöket! Det var bara att invänta att spöket skulle komma tillbaka och det tog sin lilla tid. Det hade ju kunnat vara roligt om det hade visat sig att Link faktiskt blev besatt en kort stund och inte lydde kontrollerna, men det hade kanske varit på tok för avancerat för stackars N64.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!