expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 13 mars 2014

Avkopplande kväll

Efter en tuff vecka av på tok för lite mat och energi, så tänker jag unna mig en kväll av spel, spel, spel!

Eller ja, det blir som bara ett spel: Mass Effect! Tjoho!
Jag börjar närma mig slutet,  endast ett uppdrag kvarstår innan det är dags för hela slutet, det vill säga hela sista uppdraget med allt vad det innebär (jag bävar inför alla fiender som ska klaras av på level Hardcore, uhuhu!).

Men först ska vi kicka till rejält, min absoluta favorit skurk (djupt ironisk, för jag hatar verkligen den karaktären!) ska äntligen besegras!

Sen får kvällen avrundas med lite Okami. Ljuvliga kvällar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!