expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 17 mars 2014

En nörd försöker vara romantisk

I helgen blev jag och Jay lite romantiska och skulle smickra varandra. Jay sa nåt om hur speciell jag va (vilket ska förklaras som i att han tycker jag är galet annorlunda och därför gillar han mig, och annorlunda i det här fallet är min ovana att slänga ihop en härlig blandning av 6-7 citat från olika källor i samma mening och utan uppenbar koppling till varandra vilket lämnar vem som helst med reaktionen wtf).

Jag ville inte vara sämre så jag sa:
- Och du är min hobbit

Och med det menade jag förstås det Gandalf säger till Frodo i Sagan om Ringen:
"You can learn everything there is to learn about hobbits in a month, yet after 100 years, they can still surprise you"

Hur romantiskt som helst tyckte jag.

Hur långsökt och nördigt som helst tyckte Jay.

Vaaaad?

1 kommentar:

  1. Ni är så galet gulligt nördiga båda två ~♥♥♥♥♥

    SvaraRadera

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!