expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 25 april 2012

Apropå cyklar...

...så fick inte vi i min syskonskara cykla om vintern eftersom vi inte hade "råd" med vinterdäck till våra cyklar (eller rättare sagt, ingen orkade byta vinterdäck på 111 cyklar varje vår och vinter). Fick vi börja cykla så fort vi såg gässen komma flygandes tillbaka från södern? När vårens första tussilago kröp upp ur jorden? Eller kanske först när verkligen all snö hade smält bort?

Nä, vi fick ta fram cyklarna på min födelsedag den 27 april, så alla hade på sätt och vis något att se fram emot när jag fyllde år. 

Trots att det är mer än två år sedan jag flyttade hemifrån nu, så har jag fortfarande lite skuldkänslor över att cykla på vintern. Dessutom mår min cykel skit utav det, jag är superdålig på att underhålla den. 

Eep, jag fyller år om två dagar! ÅNGEST!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!