expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

söndag 22 april 2012

Derivatan av livet är... 0?

Nu finns det visserligen ingen funktion för livets hastighet eftersom tiden är relativ, och även om det fanns så tror jag inte att det hade funnits en derivata till den heller. 

Usch, nu har jag räknat för mycket matte...

Det som egentligen ger mig mest dåligt samvete just nu är det faktum att jag har mage att sitta och spela en massa FF VII, när jag egentligen enbart borde fokusera på skolarbete. Men det är svårt att slita sig när det envisas med att bli så jäkla spännande och intressant alltför långa perioder åt gången.

Och nej, jag har aldrig spelat FF VII förut, detta är första gången (däremot har jag känt till de flesta karaktärerna från det spelet i åtminstone 11 år... åh helvete va jag är gammal @_@ )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!