expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 20 april 2012

Som en utomjording

Idag steg jag upp tidigt för att hålla tal på svenskan (c-kurs om någon undrar). Jag var ordentligt förberedd med power point-presentation, talet fördelat prydligt på lappar av styv kartong och allt, och kände mig stolt över att de kräkkänslor, som annars vill infinna sig vid blotta tanken på att hålla tal inför en massa folk, aldrig dök upp.

Däremot upptäckte jag direkt efter talet två allvarliga brister:
1. Jag höll på 10 minuter längre än vad det var tänkt (talet skulle ligga inom ramen 10-15 minuter, jag höll på i 25!!)
2. Jag skakar okontrollerat i fingrarna när jag pratar.

Läraren påstod att hon inte märkte något och tyckte att mitt ämne (serier) var såpass intressant med en medryckade presentation att hon inte tyckte att det gjorde något att jag drog över såpass mycket.

Jag tror att hon ljuger!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!