expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

onsdag 25 april 2012

En vanlig onsdag

Vad gör normala människor en onsdag kväll?

Tittar på tv?

Surfar framför facebook?

Hjälper sina barn med läxorna? Nej, vänta, det händer bara i parallella universum och dåliga tonårshistorier, ledsen för det. 

Vad gör jag?

Far på en föreläsning om brödbakande kvinnor i Irans landsbygd. Varför läser vi inte om sånt i skolan? Jag blir galen!!

Nej, allvarligt, vi borde läsa mer om mellanöstern i skolan.

Nej, jag är gravallvarlig, varför tror ni inte på mig?

Ah, det är för att jag säger "nej, allvarligt", eller hur?

Vi BORDE verkligen göra om hela kursplanen för historia i grundskolan men främst i gymnasiet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!