expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

lördag 7 april 2012

Som i graven

Nej jag har inte dött, jag drabbades bara av temporär datafobi. 

Det är inte helt sant det heller, men nu under veckan har jag mest ägnat tid åt att plugga matte samt skriva på ganska stora och tunga uppgifter i mina övriga kurser, så när jag har haft tid över så har jag inte velat sitta framför datorn. Det är ett under att jag har lyckats logga in på Deviantart under denna hektiska tid men det kräver å andra sidan noll tänkande.

Däremot blir jag hemskt frustrerad över att saker ska ta så förbaskat lång tid att syssla med. Man inbillar sig lätt att det bara ska ta nån dag att skriva en litterär analys, men istället tar det tre, exklusive tiden det tar att läsa skiten. Gaah...

Det enda positiva är att jag har lyckats knåpa in lite trevliga hobbyer vid sidan av som man kan ägna sig åt i någon timme eller så:

- Jag håller på att avverka radioteaterns variant av Sagan om Ringen ännu en gång medan jag har lite roliga stickprojekt på g. 

- Wind Waker är snart färdigspelat efter mycket om och men.

- Mellan 2-3 gånger i veckan hinner jag dessutom träna, just nu har jag snöat in på Zumba, mest för att testa om det verkligen var så kul som reklamen påstår. Jodå, inte så illa!

- Jag och Jay hann dessutom kolla igenom hela "Avatar the last airbender" tillsammans, fast denna gång med originalrösterna och mycket bättre bildkvalité vilket förgyllde upplevelsen ett antal snäpp. Vi blev så inne i att ha något trevligt att titta på till frukosten så nu håller vi på att se om Trigun också. Nånting säger mig att vi är ganska hopplösa men blir man underhållen så är det väl en bra sak? För övrigt så måste ju det här introt vara bland det coolaste EVAH:


Nu ska jag dränka mig i duschen efter att ha zumbat loss i nästan två timmar. So long biatches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!