expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 16 april 2012

Guldfisk

Min hjärna är just nu en aning för mosig för att fungera normalt så det kan hända att jag redan har berättat den här historien för er: 

När jag var liten var jag ensam om att inte kunna två saker som mina jämnåriga kamrater kunde:
1. Vissla (jag kan fortfarande inte vissla om ni undrar)
2. Knäppa med fingrarna

Det sistnämnda var en betydligt större tragedi för mig eftersom jag redan som liten var fördärvad med bra smak och hade en alltför stor kärlek för "The Addams Family", vare sig det var den gamla svartvita tv-serien, den tecknade serien som visades på Cartoon Network eller bara långfilmerna. Och jag kunde aldrig sjunga intro-sången helt korrekt eftersom det innefattar ett visst... fingerknäppande.

Nåväl, efter några år så lyckades jag lära mig konsten och blev överlycklig! Och det första jag gjorde var att sjunga just "The Addams Family" och knäppa rätt med fingrarna istället för att komma med värdelösa kompensationer i stil med tungklickande och dylikt. 


Jag har visst aldrig haft något så kallat "liv"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!