expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 25 april 2012

Richie rich

Om jag vore rik eller åtminstone hade en inkomst som gjorde att jag inte behövde bekymra mig om ekonomin så skulle jag köpa en vara av hela Alvglans lager.

Skämt åsido, självklart finns det ju mycket även där som man inte är ett dugg intresserad av, men dessa underbara serier skulle jag definitivt vilja ha i nuläget:



 

 


Jag hade tänkt önska mig lite serier till min födelsedag men Jay har planerat något annat, något som tydligen kommer att uppta hela dagen, eller hur han nu sa det. Grr!

Skämt åsido, det är klart att det ska bli kul! Vad det nu blir...

Men serier hade inte varit så dumt det heller. Får se till att skaffa mig ett jobb helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!