expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

torsdag 10 maj 2012

Apropå kaffe...

... så har jag konstaterat att jag numera har otroligt lite tålamod för svart kaffe för tillfället.

Det är inte så att jag inte klarar av att dricka det svart, det är faktiskt så jag föredrar att dricka mitt kaffe! Helt svart utan vare sig mjölk, socker, grädde eller choklad i det (klingon-cappuccino är ju en annan femma förstås). Det är riktigt svenskt!

Men när du har tagit dig upp på morgonen och snabbt vill få i dig din kopp eftersom din tid är så otroligt begränsad innan du ska fara iväg någonstans, då är det inte roligt att behöva bränna sig varenda &®§½δ♫☼♀▫ℓ€Ω gång som man tar sin första morgonkopp. Att då bara slå i en slurk mjölk gör att det nästan går att halsa och därmed är man redo efter endast 30 sekunder snarare än e 7-8 minuter det annars tar. Yey!

Eller så kan vi konstatera att jag har ett alltför stressigt liv för att kunna påskina att detta är normalt beteende.

Midna är INTE imponerad :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!