expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Om mig

Mitt foto

Jag är en 27-årig nörd vars hjärta slår extra fort för serier, tvspel, filmer, böcker och filmer. Jag är för närvarande sjukskriven på grund av depression så uppdaterandet är inte så kontinuerligt som jag skulle önska. Men välkommen att titta in!

torsdag 3 maj 2012

Sirap

"Om man har sirap i fickorna och korkar mellan tårna, då behöver man inte ha bilbältet på"

Oh really?

Nej, jag är bara trött och flummig och gör som jag brukar: komma slängandes med ett citat som innehåller det utvalda ordet, i detta fall sirap. Ingen fara, jag gör sånt hela tiden.

Och som vanligt när man är trött och flummig så ska det knarkas kaffe i mängder.

Skål!

1 kommentar:

  1. Oh, really?

    Nej kaffe är icket bra för magen, den gör så att man blir pigg på dagen! Öh, eller vänta...

    SvaraRadera

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!