expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 22 maj 2012

Världens strålkastare

Äntligen har värmen krupit fram! Jag passar på att njuta av både sol och hetta innan det blir för mycket av den varan. Jag är inte särskilt förtjust i vare sig sol eller värme när det blir för varmt och det har blivit alltför många dagar med sol. Också en av anledningarna till att jag inte är så förtjust i tanken på att resa utomlands, jag skulle bara gnälla över hettan hela tiden :P

Men nu idag ska jag vara duktig medan Jay är på jobbet! Har redan hunnit med att olja in utemöblerna så nu kan man sitta på balkongen och pimpla favoritdryckerna igen. Nu ska en massa skolarbete hinnas med hade jag tänkt, man kanske ska ladda upp på balkongen?

Ja, och så ska jag installera om "WoW: The Burning Crusade" också. WoW gick inte att starta av någon oförklarlig anledning så jag installerade om skiten igår, men patcherna tog sådan tid på sig att komma hem så jag hann inte med att installera fler spel. Drygt. 

Jag som inte ens har pengar till att spela skiten. Ännu mera drygt. 

Dessutom verkar alla mina gamla screenshots ha försvunnit också. Skit vad drygt och nu blev jag lite småledsen också... Skit spel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!