expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

fredag 11 maj 2012

Fluff med garn

♪♫♪I've got a secret, but I'm not telling!♪♫♪

När jag och Jay spelade oss igenom första Super Mario Galaxy var vi helt överförtjusta i alla små Lumas som flög omkring överallt. 


Mycket japanska med de sötaste ljudeffekterna genom tiderna och små naiva kommentarer om precis allting, så att man själv sitter och vrålar i falsett [KAWAII!!!] trots att jag inte alls försöker vara en wapanese.

Förutom en specifik luma som drev oss båda till vansinne, genom att genom nästan hela spelet säga just förstnämnda meningen. 

Tell me, or I'll eat you up!!

Ah, just det, jag har ju en hemlighet ;)

Skämt åsido, jag har påbörjat diverse stickningsprojekt att ha som meditativ sysselsättning vid sidan av allt det andra, men jag säger inte vad det är. Det får ni vackert vänta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!