expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 14 maj 2012

Norrländskt vemod

Som sann norrlänning ska dagen gå ut på att tiga och lida. Förkylningen har inte gett med sig ännu men just idag har jag en lite alltför viktig mattelektion för att kunna stanna i sängen hela dagen (dessutom blir jag inte friskare av det). Så jag kurerar mig allt vad jag kan just nu, kaffe, kamomill-te, min egna häxblandning bestående av hönsbuljong och de äckligaste kryddorna jag kan hitta i skafferiet samt en blandning av salvia, mjölk och svartvinbärssaft. Yuck!

Men fungerar det så får det vara hur vidrigt det vill! 

Under tiden får ni andra ägna er åt förkylningsaktiviteter åt mig, såsom att glo på My Little Pony Tales (jag skrattar än idag åt dessa superlarviga historier, känns som att jag verkligen borde ge FiM en chans):


Fast vänta, är det norrländskt att glo på tecknat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!