expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

onsdag 30 maj 2012

Tunn väv

Inatt drömde jag något som upplevdes som riktigt obehagligt och nu känner jag mig nästan riktigt ledsen.

Jag drömde att jag hade mina två favoritkillar sittandes i soffan. Är tämligen säker på att de spelade Gears of War 2 , för de sprang omkring i en slags underjordiska tunnlar beväpnade med den klassiska motorsågsbajonetten (eller är det verkligen en bajonett, jag kommer inte ihåg det engelska namnet på det). Jag tittade på en stund sittandes emellan de båda. Men ganska snart blir jag uttråkad så jag bestämmer mig för att kyssa dem båda några gånger var. Ingen av dem reagerar märkbart på det så jag tänker gå därifrån. Jag går till sovrummet som av någon anledning mer ser ut som något ur en påkostad erotisk film, och stirrar en stund tills jag plötsligt hör ett snyftande. Jag tror att det kommer från under täcket på sängen men där ligger bara en ful och skrapig babywatch. Snyftandet kommer från vardagsrummet så jag går dit. Där sitter killarna kvar och snyftar båda två, och ganska panikartat också. Och det är något allvarligt med dem som inte stämmer. De verkar nästan suddiga.
Jag går fram till de båda och försöker ta tag i dem men mina händer faller bara rakt igenom dem. De håller på att helt lösas upp framför mina ögon och jag vet instinktivt att det är bara mitt fel. Jag faller ner på knä och försöker prata med dem med den lilla hackiga röst jag har kvar men inget kan hålla dem kvar.

Nu när jag vaknade hade jag en så obehaglig känsla av att ingen av dem hade existerat någonsin. Jag kunde inte se någon av dem för min inre syn, det var som om de hade försvunnit ur mitt minne.

Usch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!