expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

måndag 22 augusti 2011

Hooray!

"Hello, I am Chester A Bum. I remember it though I don't remember why..."

Såg nyss på min gmail att på onsdag kommer mina dragonball-böcker. Hooray!
Jag var inte så duktig att jag köpte volymerna när de väl kom ut som de flesta andra, däribland min egen mor (jojo, nog har hon bra smak alltid). Istället hade jag ont om pengar som jag hellre spenderade på annat, med resonemanget att "böckerna finns kvar". Jodå, böckerna finns fortfarande kvar, men jag har fått nog av att endast ha halva samlingen, och inte ens i kronologisk ordning. Det är några volymer här och några volymer där. Inte så kul när man återupptäcker serien och tycker det vore kul att läsa... Yeah right...


Aja, nu stundar South Park, och en sjuhelsikes massa kick the baby!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!