expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

tisdag 30 augusti 2011

Nya vanor

Jag har börjat vara less på det där att sova tills klockan är tio-elva mina lediga dagar, det blir en för stor omställning sen när man väl ska jobba och måste stiga upp klockan 6. Så nu försöker jag vara i säng i vettig tid och stiga upp vid åtta-halv nio tiden varje morgon. Inte det lättaste när man är så inbiten i fula vanor. 

Dagen ser inte så nördig ut tyvärr dock. Ska på något otrevligt möte, sen blir det shopping i medioker art på Rusta och Coop, sen järnet hem. Däremot så vill jag hemskt gärna teckna ikväll (om nu bara mina kommande konstnärsgrejer kunde få tummen ur att faktiskt komma, nu har jag väntat i nästan två veckor!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag besvarar kommentarer här i bloggen så glöm inte att återkomma för svar!